poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Szukam w prostych oczach klasy.♥



Czasem potrzebny jest ból, by zrozumieć pewne rzeczy, na własnej skórze czuć, by móc naprawić swe błędy, bo, po to mam mózg, żeby móc być nie być tylko przeciętnym, a jak chcesz być jak Król, najcięższy musi być trening!


Dziś to tylko parę dni z kalendarza,
Do których nie wracamy, no cóż tak się zdarza





W tej szarości tylko miłość bywa złotem.





Gdyby oczy nie płakały a usta się wciąż śmiały, gdyby powracały piękne chwile i trwały



Czuję stres, a zarazem ukojenie,
bo mimo wszystko wiem, że ja mam czyste sumienie.



Nawet jeżeli o centymetr szczęście mnie minie, to bądź pewien - nie zakręcę tej pętli na linie.


Jeśli mam coś ciąć, to wspomnienia,
Bo to co między nami, dla mnie jest już bez znaczenia.





Podobno kiedy człowiek się z czymś już całkowicie pogodzi i niczego od losu już się nie spodziewa, to wtedy to, o czym marzył dostaje.



Ale cenię najbardziej jak dziewczyna ma mózg,
Dlatego na mojej liście dziś nie ma Cię już.




Mogłabym rozliczyć każdego z Was za gwałt na emocjach, albo obrócić to w żart i ukryć rozpacz.



Nie wystarczy momencik, czy odrobina dobrych chęci. Chcieć to móc, więc mogę, bo to mnie nęci.





chciała tylko jego oczu i ramion on patrząc na nią chyba czuł to samo.

widzisz ich ? o , tam . to taka mała grupka wariatów , która kocha mnie całym sercem . nazywam ich przyjaciółmi .



Nie wiem, może dla mnie to jedyna droga,
bo uczucia w moim ciele zamarzają tak jak woda.
Chciałbym je rozpuścić i z Tobą uciec gdzieś,
więc potrzebuję obok 36 i 6.



A o miłości powie nam najwięcej codzienność, kiedy pretensje zaczną zabijać namiętność.



Zacząłem potrzebować tego, na co mówisz bliskość. Z nadzieją w sercu, a w oczach z iskrą. Ta iskra zgasła. Ona gaśnie podobnie do niej



Mówisz o mnie, to mów to do mnie.





Mamy cel, w końcu mamy swój cel, po latach upokorzeń, bólu i klęsk.



Musisz mieć siłę, by utrzymać w rękach to, co zdobyłeś.



Ta dziewczyna to Anioł, a to co przeżyła to piekło, mimo to jedyne co wyczytasz z jej twarzy to piękno.



Gdy wszystko irytuje, nie pytaj mnie jak się czuję.





Ja kiedy go widzę zawsze odpalam marzenia
I wiesz, że widzę tam siebie w roli głównego bohatera .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz