czwartek, 16 sierpnia 2012

Sto procent serca i duszy.



Od najmłodszych lat każdy z nas wyzwanie podjął
Odtąd wciąż łamiemy schemat .



Co myślą o mnie inni mam to gdzieś
Bo mam to co inni chcieli by mieć .



Miłość to chłam, przeliczana na ilość ran. Ran, które zadam i ran które mam.



Jedna miłość dla wszystkich i jedna nienawiść
Te dwie sprzeczności we mnie ciągle chcą się sławić .







Szukając szczęścia w zwykłych momentach, nie masz czasu pomyśleć, nie widzisz chwil piękna



Być prawdziwym chodzi tylko o to, żyć naprawdę nie na niby mieć perspektywy.



nie obchodziło ją, co inni o niej myślą. nauczyła się żyć po swojemu. w końcu doceniła życie. odeszła z wariatem, bo go pokochała. sama też była szalona .




Warto zawalczyć o marzenia, które nie mają granic.



- Bóg uczynił nas najlepszymi przyjaciółkami, bo dobrze wiedział, że nasze mamy nie zniosłyby nas jako siostry.



Wiem,chcesz mieć ładną , nie jakąś brzydką pinde, lecz patrz co ma w środku,a nie jak kręci tyłkiem.







Wole żyć na przekór wszystkim niż żyć w pozorach.





Wiem, że życie ze mną nie jest lekkie i tylko Twoje oczy widzą we mnie ideał.



Wyciągasz ręce w stronę dnia, nie wiesz kiedy nadejdzie, okruchy szczęścia to wszystko co masz, kiedyś było ich więcej, gdzie podziały się te wszystkie jak maski twarze, pospalały się w ogniu płonących marzeń.



To wszystko jest bez sensu, lecz nic bez znaczenia Chcesz zrozumieć sens czegoś, co sensu nie ma? Jebać urojenia, nie wszystko jest do zrozumienia



Ja mam swój zamknięty świat z własnym Olimpem, ty masz zakłamaną twarz w stylu - z deszczu pod rynnę.



Chcesz prawdę? Prawdy możesz nie udźwignąć.

















1 komentarz: