piątek, 17 sierpnia 2012

Kochajmy cokolwiek. I tak będzie bolało.



Trzeba po prostu działać, się nie zastanawiać, bo nawet, gdy się zdarzy coś spaprać, nie ma co się łamać.



Nie mam zamiaru spełniać czyichś oczekiwań
W życiu nie chodzi o to by sympatię zdobywać



A to, co płynie mi z oczu, to ostatnia łza. Ostatni raz tutaj, kurwa, padam by wstać.



Jestem wrażliwa, szczególnie na słowa. Więc zastanów się, czy warto.



Wiedz jedno - jeśli 'my' to wspólnie
 Oddam Ci wszystko, długów żadnych nie masz u mnie



Marzenia muszą być pielęgnowane,wtedy w ogóle coś może pójść zgodnie z planem.




Czekałem kiedy powiesz mi, że jesteś dla mnie, że jesteś ze mną, że ja i Ty, to coś, co jest na pewno, że jest naprawdę.. że to, co było między nami wciąż jest i wciąż jest ważne.



Pozwól mi o sobie zapomnieć na moment. Chcę zobaczyć jak żyłam, gdy nie było Ciebie.



Jeśli mam na coś ochotę, resztę odkładam na potem. To staje się priorytetem, a milczenie, które złotem, przestaje być kłopotem.



Pożycz serce, moje wciąż bije, ale to kamień



Moja cierpliwość też ma granice, do chuja.



Brakuje mi tych wieczorów, tych rozmów do drugiej, tego jak płakałam ze śmiechu, potrzebuję Twojego głosu, żeby nie było już tej ciszy. Ciebie mi brakuje



Mówią "możesz wszystko", więc głowę mam spokojną






To nie życie jest chujowe, to ludzie chujowo żyją.



pozostaje człowiekiem wśród licznych zmian
idę przez życie z bagażem mocy i ran



Proszę Cię nie brnijmy razem w to bagno, już wiem, że nie warto.



boimy się zmian. zmiany przerażają nas nieraz bardziej, niż powtarzana do znudzenia codzienność, nawet te bolesna.



W tym kraju pijesz, gdy się cieszysz, pijesz, gdy jesteś smutny. Ludzie zmienili miłość do życia w miłość do wódki.



należę do tych, które potrafią i mogą wszystko, jeśli tylko chcą.

 



Ty patrzysz w moje oczy, widzisz pieprzoną pewność. Dziś mogę grać o wszystko, lecz nie wszystko mi jedno. Wygrywasz lub przegrywasz, trzeciego wyjścia nie ma.




Zaufanie to luksus,więc rzadko nim obdarzam.



Popełniłam wiele błędów, wiem. Ale dzięki nim nauczyłam się, że życie nie jest takie proste i trzeba nauczyć się walczyć z każdą przeciwnością losu. Być silnym, nie poddawać się. Tylko wstać i walczyć o to by było nam jak najlepiej. Walczyć o swoje szczęście.



I chociaż płynąłbym najgorszym ściekiem Ty mnie nie osądzaj Bóg zrobi to lepiej.



Jeziora uczuć w moim życiorysie nie znajdziesz. Jedynie kałuże rozczarowań















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz