poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Urodziłam się ze zbyt małą ilością środkowych palców.♥



Na chuj te słowa czułe, nie chce twojej litości, bo nie chce nic już, nie szukam tej miłości .



w złym miejscu, o złym czasie 
witamy w piekle, gdzie telefon traci zasięg



Przed każdym z nas jeszcze długa droga. A jak długa? Nie wiem, wszystko w rękach Boga. To on wytyczy czas, więc szkoda go marnować.





Czasami zastanawiam się, czy naprawdę odbieram świat w ten sam sposób, co inni.







Nie mam nic bez Ciebie i bez Ciebie nie chce nic.



Uwielbiam jak mierzysz mnie wzrokiem, jak męczysz się aby mi dorównać.



Mówisz, że nic już się nie zmieni mamo.. Ojciec pije jak pił, albo i więcej. Kiedyś awantury w zamkniętej łazience, teraz na twoich oczach rozrywa jej serce, i to wszystko przez butelkę



Poza tą małą chwilą słabości teatralnie mnie to jebie.



Jestem świadoma swoich wad, ale Ty też popatrz w lustro.



Odbić od tych, dla których nic nie znaczysz, nie zatęsknisz za nimi, spróbuj a zobaczysz.





Patrz jak zazdrość zwodzi, plotki i kłamstwa to dziś te gorsze nałogi.



I budząc się każdego ranka, uderza mnie odór rzeczywistości, że nastał kolejny dzień w, którym nic się nie zmieni ..



Oryginalność trzeba mieć w sobie, a nie na sobie



Pierdolę wszystkich tych co mieli dla mnie czarny scenariusz. 





Krew mi się ścina jak u Ciebie widzę łzy, pójdę za Tobą nawet w najgorszy syf



Dystans do siebie jest najważniejszym dystansem do pokonania.



Żyć pełnią życia to takie proste
To ty palisz most za mostem a na moście postęp .









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz