czwartek, 2 sierpnia 2012

Napisz mi wzór na reakcję spełnienia marzeń.♥



moje hobby? kolekcjonerstwo. zbieram frajerów. tych dotkliwie raniących. jesteś wśród nich. zadowolony ?



Mam taki charakter, który czasem Ciebie krzywdzi.



And for once I want you to tell me what you feel regardless of consequences. / I chcę żebyś chociaż raz powiedział mi co czujesz nie zważając na konsekwencje.



gdybyście mieli szanse cofnąć czas, na pewno naprawilibyście wszystkie swoje błędy ale także popełnili inne. kto wie czy nie gorsze.







Jestem taka, jaka jestem. Jeśli nie potrafisz mnie zaakceptować, odejdź. Oboje będziemy szczęśliwi.



- wróciłem..

- na prawdę?

- tak, dla Ciebie..

- no to wypierdalaj z powrotem?! Również dla mnie



Wszystko albo nic. Zasada związku, albo kocham całym sercem albo z obowiązku albo się poświęcam albo olewam totalnie, ale zawsze te wybory kończą się fatalnie.



w życiu rozdupienie, w głowie wkurwienie, w sercu mocniejsze uderzenie .



Bez wesołych oczu uśmiech jest nic niewarty.
 



Niby dorosła , a jednak nadal naiwna jak dziecko



Je suis comme un livre ouvert écrit en langue difficile que .../Jestem jak otwarta książka tylko napisana trudnym językiem...



Naprawdę nie ma ludzi gorszych czy lepszych , są tacy, którzy chcą Ci pomoc albo chcą Ci dopieprzyć.




-jesteś głupia.
-nie możesz powiedzieć ,że jestem głupia. możesz powiedzieć 'moim zdaniem jesteś głupia'.
-moim zdaniem jesteś głupia.
-w dupie mam twoje zdanie.





błędy są dowodem na to, że się starasz.



pomiędzy palcami wyślizgnęły nam się czasy, kiedy obietnica była coś jeszcze warta.




















1 komentarz: