środa, 1 sierpnia 2012

wygrać w życiu szczęście



To nie moja wina, że nic mnie nie obchodzi. Życie za dużo razy kopnęło mnie w dupę i chyba nadal tak będzie

Nie chciałam stać mu na drodze, do jego pragnień.


Nie było Cię, gdy najbardziej Cię potrzebowałam. Standard.

Też tak masz? Że brniesz w coś, chociaż wiesz, że sensu w tym brak?





- On patrzy na Twoją dupe! - Widocznie wie, gdzie Jego miejsce.



Możesz mówić co chcesz, tylko proszę.. Nie okłamuj mnie.


Chciałabym aby wiedział, że każdego dnia tęsknie tylko za nim, tak silnie, ukrywając pod wymuszonym uśmiechem cały ten cholerny ból, który tak naprawdę za każdym razem przygniata na glebę. Żeby wiedział, jak bardzo brakuje mi jego głosu, uśmiechu, każdego z gestów i słów, żeby w końcu uwierzył w to co czuję, uświadomił sobie, że dla mnie jest wszystkim, jest jak tlen, bez którego istnienie nie miałoby sensu.



Zdążyłam przyzwyczaić się do tego, że Ty już nigdy nie dorośniesz emocjonalnie





być takim małym dzieckiem , które więcej czasu spędza na dworze , niż w domu . biegać każdego dnia z patykami i udawać , że jest się najlepszym na świecie mistrzem . dostawać dwa złote od ciotki i wujka , a potem siedzieć na puchatym dywanie i myśleć , że za te pieniążki można wykupić wszystkie lody i żelki w pobliskim sklepie spożywczym . każdego dnia mieć na koncie kilka wypadków , z których i tak wyszło się bez najmniejszego uszczerbku na zdrowiu , latać z poobdzieranymi kolanami i łokciami . uciekać mamie , która będzie chciała nas zaciągać do łazienki żeby wymyć te czarne ręce i stópki . mieć do wszystkiego zawsze siły i energię i cieszyć się na wieść , że za dwa tygodnie pójdzie się do zerówki . kochać świat tym maleńkim serduszkiem i nie mieć na nim ani jednej blizny po ranie szarpanej od drugiego człowieka .



za późno. już nie musisz o mnie walczyć, dziękuję.



pierdolić głupoty za plecami każdy umie, ale żeby mijając się na ulicy, spojrzeć w oczy to już w chuj ciężko.

żyję starym wczoraj ,
bo na nowe jutro jakoś nie mam siły.





Szczęście jest jak dziwka. A Ty jesteś klientem bez kasy.



Życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata. Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują, przebacz pozostałym i uwierz, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.



Straciłeś na mnie tyle czasu, że przez chwilę poczułam się ważna.



Zdecyduj, co jesteś, a czego nie jesteś w stanie zrobić, traktuj przeszłość jak przeszłość, nie negując jej ani nie odrzucając. Naucz się wybaczać sobie i wybaczać innym. Nigdy nie mów, że jest na coś za późno.





Nie potrzebował pistoletu by mnie zabić, wystarczyło, że odpowiednio dobrał słowa.



Miłość to szanowanie ludzkich uczuć, a nie wystawianie ich na próbę.





Mogłeś 10 razy pomyśleć, zanim spojrzałeś na mnie wtedy.. może gdybym ja pomyślała 10 razy więcej to moje serce skupiło, by się na kimś innym.. na kimś, kto na nie zasługuje



My love for you will never change. I will never change.




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz