piątek, 3 sierpnia 2012

Zanotuj: nigdy nie powinnam w siebie wątpić.♥



i daj sobie wmówić , że to lato też będzie miało historię ,po której nie będziesz mogła się ogarnąć przez kolejną zime .nie obchodzi mnie , że cierpienie uszlachetnia , a na błędach się uczymy .



- jak tam ? -pozytywnie, miło, słodko, radośnie, szczęśliwie, optymistycznie,kolorowo, czarująco, fascynująco, niesamowicie, pięknie, bajecznie,doskonale, zachwycająco, najfajniej na świecie. - serio ? - nie


Im dłużej pozwala się kobiecie tęsknić, tym bardziej rośnie miłość .






zanim zaczniesz się starać, oceń wartość.



Wszyscy jesteśmy dobrzy , sympatyczni i umiemy kochać . A to czy się zepsujemy i w jaki sposób to już nasz wybór.



Kupię sobie swój własny, uniwersalny uśmiech i będę nim udowadniać, że mam Was wszystkich w dupie .



jak byłam w twoim wieku to grałam w gumę na boisku. ty skaczesz na gumę, co weekend w innym łóżku - i to nas różni mała.



Patrzy na mnie i uśmiecha się tak, jakby znalazł 3 kilogramy trawy w siatce na ławce w parku.





ale kolejny dzień bez walki jest chuj warty, więc żyj jakby to był ten ostatni.



Mieli bardzo prosty plan: być razem do końca życia. Plan, co do którego wszyscy z ich kręgu zgodziliby się, że jest jak najbardziej realny. Byli najlepszymi przyjaciółmi, kochankami i bratnimi duszami i wszyscy uważali, że bycie razem jest ich przeznaczeniem. Ale tak się złożyło, że pewnego dnia przeznaczenie bezdusznie zmieniło zdanie.



uśmiechnij się szeroko i wmawiaj wszystkim, że jest idealnie, dopóki sama w to nie uwierzysz.





Znajdziesz mnie pomiędzy nienawiścią, że odszedłeś, a nadzieją, że wrócisz.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz