niedziela, 15 lipca 2012

tak , to o nim myślę słuchając smutnych piosenek.



witaj w czasach, w których depresja jest częstsza niż przeziębienie ..

Pruję mordę, a nikt nie słyszy, uderzam w szybę, nikt nie widzi.

Gdy przeczytałam o szkodliwości alkoholu, rzuciłam czytanie.

nie patrz mi w oczy . to tak bardzo boli , że nie mogę cię mieć.



za każde nieprzetrwane jutro , przerażające wczoraj i beznamiętne dzisiaj - zapłacisz .

wszyscy myśleli że była twarda , no cóż , na taką wyglądała. ale w środku nadal była małą dziewczynką, która opanowała do perfekcji pieprzenie sobie życia.

Znasz to uczucie, kiedy nie możesz zasnąć bo rzeczywistość jest lepsza niż jakiekolwiek sny? Ja też nie.

To, że pokochałam Cię nagle i wcześniej nie zwracałam na Ciebie uwagi i czasem udaję, że mam Cię w dupie: pamiętaj. Jestem kobietą i jestem zmienna. Jestem deszczem i słońcem i boję się ran.

oczy już zawsze chcę mieć zamknięte by nie widzieć obojętności którą mnie darzysz .




W plątaninie słów, zbędnych gestów, speszonych spojrzeń, Zgubiliśmy coś ważnego. Zgubiliśmy miłość.

Idę na papierosa znów, by pośród dymu nikotyny utracić wspomnienia. Pierwszą i ostatnią rzecz, która nas łączy.

bo wiesz, nie warto się zmieniać dla kogoś

zacznij w końcu myśleć sama za siebie maleńka, nikt za Ciebie życia nie przeżyje

ostatni papieros, ostatnia wódka i czas się ogarnąć.



trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić, ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz

kiedyś będę na tyle odważna i głośno, prosto w twarz, powiem Ci, co czuję. nie będę przejmować się Twoją reakcją. Powiem Ci wszystko, i ucieknę.

i mimo wszystko uwielbiała spędzać z nim każdą godzinę, minutę, sekundę...

a może kiedy powiem Ci co do Ciebie czuję to coś się zmieni ?



Uwielbiam gdy patrzymy się w nasze oczy i nagle pojawia się ten uśmiech, który pokochałam od razu.

i skarbie nie pierdol mi teraz o miłości.

Ławka - świadek milionów spotkań, tysięcy pierwszych pocałunków, setek oczekiwań, dziesiątek rozstań.

Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu.

najgorsze są chwilę, gdy leżę na łóżku, z słuchawkami w uszach, uświadamiam sobie, że do niczego nie dążę, że nie mam nikogo, komu by mnie brakowało, że tak naprawdę nie mam nic .


_____________________

następny post już gotowy jest 
będzie z tekstami z utworów KALIEGO
więc sprawdzać








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz