piątek, 13 lipca 2012

jeśli nie masz odwagi marzyć, nie masz odwagi żyć



Wśród tłumu nieszczęśliwie zakochanych nastolatek odnajdź mnie i pokaz co to szczęście



Czuję, jak każdej nocy dobija mnie coraz bardziej, ta pierdolona samotność.



Nie potrzebuję jakiś scen miłosnych, bukietów kwiatów, kolacji w drogich restauracjach. Mi wystarczy, że spędzisz ze mną reszta życia.


Ile ja bym dała, by mieć tą pieprzoną pewność, że będzie zawsze, że w końcu nie zwątpi w uczucia do mnie, że w końcu nie znajdzie tej jedynej pozostawiając mnie jak reszta innych ludzi





w jej krwi tańczyły wciąż promile Finlandii, choć mawiała, że jest patriotką.



Kocham Cię, tyle w temacie.



nie liczę kalorii, papierosów, drinków... liczę za to chwile. i liczę na siebie.



w dupie mam, już ten cały cyrk, który tak zajebiście rozpierdala mi życie



Patrzysz na nią, niby anioł - a krzywdzi.





Są ludzie, którzy swoim charakterem niszczą to, co zbudowali sercem.



To straszne uczucie i niepewność, gdy nie wiesz, czy drugiej osobie naprawdę na Tobie zależy.



To co było już nie wróci, to esencja moich zasad



na chwilę zapomniałam, że faceci to ostatnie skurwysyny. dzięki, że mi o tym przypomniałeś.





Nie ma problemów, to nie ma przyczyn czy uczuć. Przyczyny zawsze są, a uczuć nie ma bez zarzutów.


Idąc przed siebie, próbując zapomnieć, potykam się o fakty i o milion pustych wspomnień.



Z facetem jest jak z tuszem do rzęs. Spływa, gdy pojawia się odrobina uczuć.



Nikt nikogo nie traci, bo nikt nikogo nie może mieć na własność. I to jest najważniejsze przesłanie miłości - mieć najważniejszą osobę na świecie, ale jej nie posiadać.










Dzieli nas niewidzialny mur, którego żadne z nas nie jest w stanie pokonać.



nie potrafię sobie poradzić z tęsknotą, która rozpierdala mnie od środka..



Te uczucia nietrwałe i dlatego tak cenne .
tylko szkoda, że nasze serca nie są wymienne.



Żeby przetrwać, musisz nauczyć się żyć bez niczego. Pierwszy umiera optymizm, po nim miłość, na końcu nadzieja.Mimo to musisz trwać.



Wiesz, jestem trochę lepsza niż uważasz.





Nauczmy się doceniać przyjaciół,bo życie nie kręci się wyłącznie na miłości.


Bo gdy ten 'jedyny' odejdzie to z kim potem będziesz wylewał smutki
do butelki Finlandii o 5 nad ranem?



pierwsza zasada to uwierzyć w siebie, bez tego trudno jest w życiu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz