środa, 20 lipca 2011

siedem .

Pierwsze : " Nie okazuj uczuć " ,
Drugie : " Nie myśl o nim " ,
Trzecie : " Nie czekaj na niego " ,

Czwarte : " Nie zaczynaj rozmowy " ,

Piąte : " Nie wierz mu " ,
Szóste : " Nie chodź za nim " ,
Siódme : " Nie wysyłaj sms-ów " ,
Ósme : " Nie dzwoń " ,
Dziewiąte : " Nie wspominaj " ,
Dziesiąte : " Nie kochaj " .

Jesteś Powodem Moich Uśmiechów♥.!


Może i jestem zepsutą małolatą, która czasami nienawidzi siebie samej. Może czasami denerwuję się i komplikuję swoje życie. Może jestem jeszcze 'mała', ale potrafię bardzo kochać.


-Kochasz Go? -Nie, to co do Niego czuję to tylko złudna sugestia irracjonalnie jednostronnej miłości..

Chcę ci powiedzieć, że jesteś chyba jedyną osobą, która kiedykolwiek aż w takim stopniu mi zaimponowała. Że czasami zupełnie cię nie rozumiem i właśnie to budzi we mnie ciekawość świata. Że tak cholernie, przeogromnie mi na tobie zależy.♥


Wiesz jak się czułam przez ostatnie kilka dni? Jak rozszarpywana. Z jednej strony ciągnęło "napisz" a z drugiej "uspokój się! Nie jest wart

Sprawdź to szczylu, masz tu 1oo % stylu.
ludzie są serdeczni jak środkowy palec.
czasem mam ochotę powiedzieć "pierdole" i wyjść. iść przed siebie, nie ważne gdzie. mieć w dupie ludzi.

I chociaż płynąłbym najgorszym ściekiem ,Ty mnie nie osądzaj Bóg zrobi to lepiej..`

wrzucam luz, bo na chuj mam się spinać, jebać to nie mój klimat, ich życiorys to kpina.

Tu sam sobie nie ufasz a co dopiero komuś. 

spojrzysz mi w oczy i powiesz: przepraszam,
zrozumiałem za późno.

Bo tu miarą sukcesu jest to ilu masz wrogów.


A gdybyś wiedział jak ją bardzo ranisz każdym słowem, zamilkłbyś ?



Jeden krok a tak wiele konsekwencji , uważaj ziom bo ten stan mocno kręci.
po chuja nam miłość , jak jest wódka i dobry rap ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz