poniedziałek, 18 lipca 2011

sześć .

tylko Ty możesz mi się śnić
15:15 ; 16:16 ; 17:17. nie wyobrażaj sobie za wiele. to nie on myśli o Tobie. to ty właśnie pomyślałaś o nim.
- Czy Ty nadal go kochasz?
- Z każdym dniem coraz bardziej ...
- Zapomnisz.
- O miłości swojego życia? Wątpliwe.

Nawet nie wiesz ile bym dała za parę gramów odwagi, by po prostu podejść do Ciebie i rozpierdolić Ci świat, zanim Ty zrobisz mi to po raz kolejny.
Są ludzie, za którymi jeszcze niedawno wskoczyłabym w ogień.Dzisiaj bym już nie skoczyła, dzisiaj bym podlewała ten ogień benzyną.
Nikt nigdy nie pachniał tak jak on. Nikt mu nigdy nie dorówna pod tym względem.
. owijam cię wokół wszystkich moich myśli

bo ona zawsze będzie coś do niego czuć i jeszcze ta piepszona słabość 
uwielbiam to uczucie kiedy sprawiasz , że serce napierdala mi pięć razy szybciej niż powinno.
Jest Ktoś Kto Sprawia, Że Ten Uśmiech Się Pojawia <3
Nie uśmiechaj się do mnie w ten sposób. Nie teraz, kiedy mam świadomość, że już nigdy nie będziesz mój, a ja nigdy nie będę mogła dobrowolnie, tego uśmiechu odwzajemniać, zupełnie przypadkowo, wpatrując, się zachłannie w twoje oczy.

 'Gdyby tęsknił to by powiedział

Gdyby chciał to by napisał.

Gdyby kochał to by się starał.

Bez ale.

Kropka.

A teraz to zapamiętaj.

Żyj według życiorysu, który chciałbyś sobie napisać...

nielegalne zjednoczenie serc .

Jesteś za bardzo ważny w moim życiu, żeby po prostu określić te wszystkie chwile dwoma słowami: "było, minęło"

 -- - - - - -  
wyjeżdzam sobie w Lubuskie więc wątpie żebym wstawiała tak jak teraz ;) ale się postaram . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz