czwartek, 21 lipca 2011

osieeem.

tu gdzie słowo przepraszam nie tłumaczy mnie na pewno

mój  mój  mój  mój  mój 

najfajniej jest się zawieść na ostatniej osobie na której myślałeś, że możesz polegać... super sprawa, mówię Ci, spróbuj koniecznie!

Nic za darmo od nikogo.
Dziś od przyjaciół możesz dostać tyle, ile dałeś swoim wrogom.

Jesteś wspomnieniem, do którego wciąż chcę wracać. 


To co denerwuje, dwulicowość, ja ją widzę, ja ją czuje!
   
Shaake Thaat ! ♥

Życie jest piękne tylko trzeba o nie walczyć.

przemycam prawdę sprawnie jak winyl

Nie ma dymu bez ognia, bez chmur nie ma burzy
Nigdy tanio nie sprzedam skóry
Bez drogi na skróty, musisz ręce ubrudzić
To nie jest kraj dla słabych ludzi. `

Chodźmy zabić tą nienawiść bo opanowuje świat

nie sztuka powiedzieć: 'jestem'. trzeba jeszcze być.

 

 o to co kocham dbam reszty nie potrzebuje

Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest.

Samotność jak gorączka nocą dopada
Sam na sam z bezsennością bez skutku się zmagam '

Ogarnij dupę , zaciśnij pięści i daj radę . Nie ważne , że nie ma dla kogo - ważne , żeby opadły im kopary .

Jeden sprzedaje nienawiść drugi kupuje miłość

nigdy nie mów o uczuciach skoro one nie istnieją .

Fucking perfect.

' poznaj ciemne zakamarki swojej kruchej psychiki
jestem głosem który powtarza Ci że jesteś nikim

'Jeszcze raz mnie obrazisz, odetnę Cię od słońca.
Gorsze dni wtedy zaczniesz liczyć sobie w tysiącach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz