piątek, 22 lipca 2011

-siema, jesteś wolna?
-nie, zapierdalam jak gepard  ;p


Przez pryzmat czasu spoglądam na ludzkie błędy, Popełniamy je, znów mamy do nich sentymenty. Ten, kto zamiast miłości woli diamenty – ja mówię o nim krótko: ten typ jest przeklęty! Dookoła tyle zła i tyle nienawiści, każdy chciałby więcej, lecz tylko dla swej korzyści. Czekam na ten dzień, kiedy mój sen się ziści, niech się skończy o złotą monetę wyścig.


Wszystko ma swoje priorytety, niestety Wszystko ma swoje wady, zalety.." 

Mówią: "jesteś za wulgarna" a z nich towar na anioła też kurewsko marny.

gaszę Cię jak peta , i jesteśmy kwita .

 

główny bohater moich snów ma nieuleczalną chorobę niezdecydowania , prymitywną potrzebę łamania serc dziewczynom i nad wyraz perfidny urok osobisty .♥

 

"nie mów mi w jaką przyszłość przyjdzie po jutrze spojrzeć..

 Patrz mi głęboko w oczy, bo tylko tam zobaczysz naszą przyszłość . ♥

ogarnij się dziewczynko , bo już połowa chłopaków wie jaki kolor majtek miałaś dziś na sobie .

"jak mi mówią Ty musisz ja mówię niekoniecznie.

napisała sms`a do Pana Boga : Mistrzu, spraw bym w Jego oczach była najpiękniejsza do końca świata, dobrze? odpisz.

 

A na opisie miała "rozpierdalasz mnie na łopatki ..wypierdalaj" za kilka sekund otrzymała wiadomość od niego " Przepraszam kochanie.. wiem,że nie jestem idealny ale zmienię się, obiecuję !" odpisała mu tylko " Sorki ..obcięło mi opis, miało być tak ` rozpierdalasz mnie na łopatki ..wypierdalaj chorobo `.

no ta , od razu obiecaj mi karetę ze smokiem a ja w to uwierzę .

wiesz co Nas różni , Mała ? to , że ja wchodzę do klubu pokazując twarz, Ty - pokazując dupę. 

Cii,słyszysz? Coś jakby ' drapanie o drzwi ' . - Nie przejmuj się, to mojamiłość. Zamknęłam kurwe w łazience, bo mnie drażniła. 

miała wszystko w dupie. bawiła się życiem, czując tą niezależność. czując, że wygrywa.

motywująco , optymistycznie , realistycznie ..


"Zlewasz się w jedną całość kiedy nie ma Cie.


One Night In Ibiza <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz