wtorek, 3 lipca 2012

Pih. ♥

Myślę o Tobie i jakoś nie mogę przestać
cały mój świat w Twojej osobie się streszczał. 

 Wiem, co odczuwasz, choć nie jestem w Twojej skórze
Tak już jest, raz na dole raz na górze

 Robiliśmy błędy wiem jesteśmy ludźmi.
Życie nie pomogło knuło co mogło by nas poróżnić. 

 Chce poznawać Cię codzień od nowa z góry na dół
Jesteśmy jak planety nic nie zakłóci układu



 Co dzień się budzisz, a Twoje serce bije
Najważniejsze jest to, że wiesz, dla kogo żyjesz

 Możesz być dziś nikim,dla całego świata,
Pamiętaj dla niewielu jesteś całym światem.

 Nie raz jeszcze wytrzesz łzy ze swoich powiek
Póki co każda kropla jest za Twoje zdrowie

 Nie mam już Ciebie nie mam największa strata.
Nienawidzę za to siebie życia i całego świata. 



 Straszna wydaje się być miłość dla tego, który nie kochał

 nie wiesz co spotka cie jutro
strach wiesz jest naturą ludzka
trudno, kamufluj się, maskuj
zgnoić skurwić stłamsić zaszczuć

 Wspominamy przeszłość, marzymy o przyszłości
Jak igły krople deszczu niechcianej codzienności

chuj ci w pikawe, jesteś pies, zwykły kundel
którego serce ma więcej pokoi niż burdel

 Fałszywe mordy, które były ze mną
Dziś ich uprzejmość jest dla mnie obelgą

 Życie krótkie, smutne marzeniami żyjesz,
Obietnicami lepszego jutra niejednego spijesz.

Zabiłaby za mnie, zamordowałbym za nią

 Zaciśnij zęby, sam niczego nie zmienisz
Uśmiechnij się, ręce schowaj do kieszeni

 To do czego człowiek dąży, wszystko jest oszustwem



 Jutro będzie lepiej, niech tylko minie noc ta
To filozofia dobra dla małego chłopca

 Znów coś się wali, a jak wali się, to wszystko

 To moje życie, takie je pozostaw
Nie osadzaj bez podstaw, nienawiść na bok odstaw

Ciut sprawy większe od słów mam rade jedną,
napij się napierdol i odpłyń ze mną

 Patrzysz na mnie, prawie zawsze widzisz jedno
Bardzo rzadko funkcjonuje na trzeźwo


 I mówisz sobie ` Dam radę, chuj z tym, co tam `
Kochasz życie, którym żyjesz
Żyjesz życiem, które kochasz









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz