niedziela, 29 lipca 2012

i bądź, gdy życie zaskoczy mnie nieszczęściem.♥

Pamiętaj fakt to fakt, a brednia to brednia Jedna jest racja, tak jak miłość jest jedna.

 Gdy spojrzenia się spotkały, mocniej zabiło serce .

 Myślenie, dla niektórych to sport ekstremalny


weź zatrzymaj się na chwile popatrz, ile razy 
spierdoliłeś stąd i ile razy wróciłeś 



Nie mów mi o przeszłości, o błędach młodości
Nie kłam, że teraźniejszy świat jest jakiś prostszy.

wiesz , że jesteś moją małą obsesją ? ta, wiesz doskonale. i świetnie to wykorzystujesz .
 
Lawina kłopotów zbija człowieka z tropu
gdy walcząc o szczęście, sam napotykasz opór

Obgadując mnie dowodzisz, że zajebiście mi zazdrościsz .



Prawdziwy facet nie patrzy na wygląd, w dupie ma opinie innych, nie obchodzi go twój makijaż i fryzura. On po prostu Cię kocha w każdej chwili, tęskni zaraz po odejściu od Ciebie a przy Tobie zachowuje się jak książe z bajki.  Tak to jest prawdziwy facet.

A to coś co masz w oczach za każdym razem mówi mi że chcę Cię poznać więcej i więcej.

czasami czuję się jakby w moim życiu ktoś ogarnął zajebisty monitoring - kurwa, zainteresujcie się własnymi dupami a nie moją

 bo potrafię czytać w myślach gdy ktoś w oczy patrzy mi
nie mówię, że jest git gdy nie mam na to gwarancji
w pieprzonym świecie udowodnij mi, że nie mam racji



 Nie znasz mnie tak naprawdę, ale nie martw się wszystkiego dowiesz się od tych, którzy nawet ze mną nie rozmawiali 

 Brakowało jej jego obecności, jego słodkiego uśmiechu, pomimo tego, że nigdy nie był jej.

 Wzbudzić nadzieję a potem z tego kpić, tak się nie robi jak z ludźmi chce się żyć.

 wcale nie jest powiedziane, że coś nie ma na mnie wpływu
od słów do czynów, więcej emocji mniej racji
chce dowodów skurwysynu bo poznałem smak frustracji


  
 
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz