poniedziałek, 25 czerwca 2012

Bonson ♥

Mieliśmy być poważni. Tak pięknie to wygląda tylko w wyobraźni. 

Kiedyś nie obchodziły mnie uczucia innych
Potrafiłem zranić, myślałem, że jestem silny

 serce nie sługa przecież i nie chce słuchać przekleństw i
nie chce widzieć łez i nie bądź smutna więcej

 I pamiętam Cię choć Ty nie chcesz znać mnie już



 Codziennie powtarzamy wciąż te same brednie,
Wiesz trzeba, to życie kopnąć w dupę, codziennie


 Nie pytasz dokąd idę, ale wiem, że idziesz ze mną, 

 Mówił że by za nią umarł,
kurwa nigdy nie widziałem, żeby ktoś się tak rozumiał

 Dziś to dziwka, która nam się wgryza w serca.

 Poznaj kurwo prawa bo na próżno złamać próbujesz serca które walczą

 Coś pękło, kiedy przyszła codzienność,
i wiesz co, zaczęli żyć na odpierdol



 I poszło się jebać im całe ich piękno

 Bo czasem jest tak, że brak mi nadziei, 

 Hipokryzja, seks, słodkie kłamstwa, narkotyki, kurwy i chyba to jest nasz świat.

 nie będzie łez już nigdy , szczęście wróci znów im 

 To smutne, zabiła ich ulica i miłość
I przez to nic już nie będzie jak było

 pierdolił ból, który jednak szczęście tłumił non stop 

 Daj żyć, pozwól umrzeć albo spierdalaj




_______________


opisy z kilku utworów Bonsona. 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz