poniedziałek, 1 sierpnia 2011

..

podpisane inicjałem `jesteś moim ideałem `
stan taki ze wszytko czego dotknę zdaje się mieć kolce
Uzależniliśmy się od siebie, a mimo to nie mamy zamiaru się leczyć ♥

Nie chce żebyś kradł, kłamał czy oszukiwał. Ale skoro musisz kraść to kradnij moje smutki. Jeśli musisz kłamać to kłam o mojej urodzie. A jeśli musisz oszukiwać, to oszukaj czas bo ja nie przeżyje ani jednego dnia bez Ciebie.

od dziś nie myślę o Tobie , nie wzdycham na Twój widok , nie uśmiecham się na dźwięk Twojego imienia , nie kocham Cię już...
taaa... chciałabym . 


żyjemy w erze przeterminowanej cnoty i globalnej depresji nastolatków . 

Bo są na świecie osoby , które mogą totalnie zmienić wszystko , a szczególnie wyraz twarzy


nawet najmniejszy jego uśmiech potrafi naprawić mój humor.

Najlepsze osoby, poznaje się przypadkowo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz