sobota, 30 lipca 2011

i kiedy patrzę na Twoją dziewczynę, dodaję + 10 do samooceny .

 dziś będę zwykłą dziewczyną . bez wytuszowanych rzęs i idealnie ułożonych włosów . bo po co mam to robić ? przecież Ciebie już nie ma .

Nigdy nie mów: "Że coś będzie", jeśli nie masz zamiaru nawet zacząć...


a zawsze gdy może ciut za bardzo wyluzuję, ludzie pytają mnie się czy coś brałam .♥

Pamiętasz te wszystkie bajki o księżniczkach, rycerzach na koniach i wielkiej miłości? Zapomnij.

Jestem dziewczynką, która pije dużo tymbarków, nie nosi miniówek odkrywających pół tyłka, nie kręci dupą na prawo i lewo, ogląda Fineasza i Ferba i przede wszystkim dużo się uśmiecha.♥
Zgwałcę Twoją pewność siebie. Możesz być pewien.

Zaufanie. To świadomość, że ktoś możne Cie skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, ze tego nie zrobi...♥ \


dbam o to, żebyście mieli o czym namiętnie plotkować .. 

Takie jest życie, skarbie. Zacznij się przyzwyczajać."

Nie wiem co Ty brałeś, ale jeśli uważasz,że ten plastik to ideał na żonę - to ja się poświęce i Ci podsunę swojego dilera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz