wtorek, 7 sierpnia 2012

Przecież My nawet nie mieliśmy siebie w planach.



Rozważ, jak trudno jest zmienić siebie, a zrozumiesz, jak znikome masz szanse zmienić innych!





Bo rzeczywistość, nie jest niczym innym niż grą,
w której Ty jesteś nikim innym niż mną.



wszystko ma wartość, nie wszystko ma cenę.








w sumie nie jesteśmy razem, więc nie masz obowiązku pisać tylko ze mną. więc teoretycznie mnie nie obchodzi czy piszesz z kimś jeszcze. teoretycznie...




weź się ogarnij, mała. o życiu póki co wiesz tyle, co i nic.będzie gorzej, zobaczysz.



któregoś dnia może mnie nie być. po prostu tak załóż.. przypomnisz mnie sobie ale nie czuj żalu. życie się będzie toczyć i tak pomału, wytrzesz z łez oczy...  mnie nie żałuj. 






Jestem samolubna, niecierpliwa i niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem ciężka do zniesienia, ale jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza.





Jest tak samo, może tylko trochę smutno,
i nie mówisz dobranoc, i nie mogę przez to usnąć.



wiem nie jestem dobra w wyznawaniu uczuć ale gdybyś tylko spojrzał mi głęboko w oczy to zobaczyłbyś jak bardzo Cię kocham.





uśmiech przez łzy ? to nic nie zmieni,
niczego nie da się naprawić, wyjaśnić wymienić.



a największe z moich marzeń to Twoje serce.



Jeśli świat zrobi ze mnie dziwkę, to ja zrobię z niego burdel.





prawda boli, szczerość rani, kłamstwo uzależnia.



Nikt nie przypuszczał, że zmieni się przez niego do tego stopnia, że sama siebie nie pozna.



i wiem, że na pytanie 'kim dla Ciebie jestem' nie znasz odpowiedzi.



straciłam dla Ciebie głowę, ale to nie znaczy, że stracę także stanik i majtki.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz