piątek, 31 sierpnia 2012

nie ten to inny, za młoda jesteś by płakać, Mała.♥



Prawdziwy facet po spieprzeniu sprawy powie : przepraszam. zjebałem.



piję za Ciebie, za Twoją przyszłość, mogliśmy wszystko, szkoda, że nam nie wyszło.



czasem życie się sypie i nie możesz nic poradzić, kiedy wszystko co kochałeś nagle zaczyna Cię ranić.





Nie nazywaj mnie wredną, pod wpływem odpowiedniego podejścia potrafię być grzeczna i miła, tylko to jest zbyt wysoki level jak dla Ciebie.



Najpiękniejszy uśmiech ma ten, kto wiele wycierpiał.



czuje, że z dnia na dzień jest ze mną coraz gorzej. że tracę nad sobą kontrolę i nie potrafię już wytrzymać psychicznie.



- Postąpiłem źle.

- Źle to można się ubrać. Ty postąpiłeś jak dupek!





Co z tego, że masz urodę skoro masz zjebane życie.




Nie przejmuj się tym, co myślą ludzie. Nie robią tego zbyt często.



Trudno mówić o szczęściu, gdy jesteśmy niezadowoleni z dzisiaj, zatroskani o jutro i rozżaleni decyzjami podjętymi wczoraj.



wiesz, że będzie dobrze. po prostu jak zwykle trzeba czasu.



olejmy wszystko, liczy się tylko to co teraz, Ty jesteś blisko, więc mogę nawet dziś umierać.





3 komentarze:

  1. Te cytaty są genialne ♥ Kocham takie blogi
    Usterki na moim blogu nie mogłam naprawić. Dlatego założyłam nowego bloga, czyli taką kontynuację tamtego. Mam nadzieję, że nadal chcesz zaobserwować i być na bieżąco.
    A oto link do tego bloga :)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco i liczę na zrozumienie ♥

    OdpowiedzUsuń