piątek, 10 sierpnia 2012

Jeszcze przejrzysz na oczy.



gdy tęsknisz herbatę zamieniasz na kawę, piwo na wódkę, kredkę do oczu na papierosa, a łzy, łzy zostają



W telefonie mam twoje zdjęcie, chociaż nie byliśmy nigdy razem.





kolejny buch z pamięcią dla tych, którzy mieli być na zawsze.





Gdy widzę Twoją dziewczynę mam ochotę dokupić Ci wiadro do tej szmaty






Nigdy nie przypuszczałabym , że jeden człowiek uzależnia się od drugiego ,tak szybko, nie wyobrażalnie mocno.



Możesz szczekać , a i tak mnie nie ugryziesz , jestem dziś wyżej i stamtąd już Cie nie słyszę.



kto nie ma odwagi starać się o własne szczęście, tym samym udowadnia, że tego szczęścia nie jest wart






Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia czy mam przejść przed Tobą jeszcze raz?



Warto próbować, bo sukces uszczęśliwia, a porażka poucza.






Dziś, nie jestem święty lubię pić. Nie jestem piękny chciałbyś jak ja żyć(...) Nie jestem normalny nie jestem szalony. Plastikowe cycki nie chcę takiej żony




Ciekawe, czy Ty też czasami czekasz, żebym do Ciebie napisała.




Ja już nie umiem kochać, ludzie mnie oduczyli.



tak przeklinam. przeklinam w chuj często i w chuj wulgarnie, ale przekleństwa są wulgarne. ja też jestem wulgarna, przepraszam



wiesz co najbardziej boli ? to, że zawodzisz mnie za każdym razem, a ja i tak ci ufam.






Gdyby nie papierosy, pewnie bym zwariowała. Gdyby nie Ty, pewnie bym nie paliła.




Widząc czerwone oczy, rozmazany tusz na policzkach i drżący głos, pytasz się czy coś się stało. .. nic kurwa, to ze szczęścia



mogą mówić że ładnie razem wyglądamy a i tak nic nie opiszę tego jak się przy nim czuję.



Kiedyś opowiem Ci o tym jak Cię kochałam. Nie uwierzysz.



chcę więcej niż mogę, mniej niż na to zasługuję










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz