czwartek, 28 czerwca 2012

W Twoich oczach jest coś, co należy do mnie.

-Była między Wami miłość?.
-Nawet jeśli była to już sobie poszła.
-To chujowo z jej strony.

Jesteśmy jak serce i krew , jak organy , które bez siebie nie przeżyją.
nagapiłem się dość na takie kurwa zimne suki
by za każdym razem omijać je szerokim łukiem.

Nienawidzę marzeń. I tej pierdolonej nadziei również. To ona niszczy nam całe życie to przez nią są te problemy których często chcemy uniknąć



pije by zapomnieć , ale każdy kieliszek wznoszę za Twoje zdrowie


Mówisz mi żebym nie była smutna... A jak myślisz ile razy już to ukrywałam żeby się przed wami nie tłumaczyć? Ile razy na lekcjach, przerwach miałam ochotę płakać i z trudem się powstrzymywałam? Uwierz mi, ze to wszystko nie jest takie łatwe... Po raz pierwszy ktoś dowiedział się że się zasmuciłam i już nie mogę.... Nie zawsze muszę być wesoła, wystarczy że w szkole taka jestem więc pozwólcie chociaż w domu mi się posmucić. Czy to tak wiele? Czy nie mogę uronić choć jednej łzy?





Dziewczyna to nie weekendowy dodatek do piwa, a jej serce to nie poczekalnia.



Może i nie jestem idealna, ale jestem sobą w tym fałszywym świecie.



Radość a smutek to tylko emocje...
Kochać a nienawidzić czujesz o wiele mocniej.



Istnieją na świecie takie osoby, dla których warto było poświęcić więcej.

bo chłopak odejdzie, a przyjaciółka zostanie.


Przeszła koło przedszkola, zobaczyła tam radosne, bawiące się dzieci. Fajnie by było wrócić to tych bezproblemowych czasów - pomyślała. Jednak po chwili pokręciła głową i odeszła dalej dodając: im też kiedyś, prędziej czy później, zawali się świat






Najważniejsze, to pragnąć czegoś zawzięcie, namiętnie, aż do utraty świadomości.



Pytam Cię o świat, ale Ty zanurzasz dłoń w ciepłym strumieniu moich myśli, zmieniasz bieg rzeki, płyniesz pod prąd.


Jestem inna, jestem trudna. Niezgrabna, ale realna. Możesz mnie mieć, albo i nie. Mam nadzieję, że chciałbyś, bo jeśli nie to i tak mam to gdzieś.





Dziewczyny zakochują się przez to co słyszą , a a faceci zakochują się przez to co widzą, dlatego dziewczyny się malują , a faceci kłamią .



Z utęsknieniem czekam by spojrzeć w te twoje błyszczące oczy


przecież wiesz, że nigdy nie przyznam się do tego, ile dla mnie znaczysz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz