sobota, 23 czerwca 2012

narysuj mi szczęście flamastrem ♥



I zakończenie jest proste wszystko się zjebało przez drobnostkę.

było pięknie, ale wzeszło słońce i wróciła codzienność.

 Nigdy nie osądzaj osoby po wyglądzie, raczej zajrzyj w jej serce.

 Czasem mimo ,że ktoś Ci zrobi krzywdę nie masz serca żeby mu nie wybaczyć .




 i śmieszy mnie to, że wszystko co masz mi do powiedzenia, walisz w plecy, mała.

 Jest nienawiść i gniew i nie ma nic pomiędzy, stoisz jak na krawędzi, nie wiesz czego się złapać.

Frajerskie zagrywki wciaż idą z tobą w parze.

 Kochasz to jesteś, nie to nara piątka !

 z perspektywy czasu zmieniłam tok myślenia, tusz do rzęs i światopogląd

 Przyjaciel to ktoś, kto pozwala mi być taką, jaką jestem i nie myśli, że jestem niespełna rozumu.



 Ludzie, którzy rozmawiają z Tobą tylko wtedy, gdy czegoś potrzebują nie są Twoimi przyjaciółmi.

 Mój świat złamał się na dwie połowy - tą złą i tą jeszcze gorszą.

 Może chcesz iść na spacer w stronę naszych marzeń?

Nienawidzę tęsknić za kimś, kogo nawet nie obchodzę .

 jakby nie miała o kim myśleć, tylko o nim..

wszystko, co po sobie zostawił, to tęsknota

  w głębi duszy nienawidzę cię.

Było wspaniale, ale straciliśmy to.



A może potrzebujemy chwile oddechu by to, co było powróciło ? 

i często Ci mówię, że Cię nienawidzę, ale to z miłości 

  powiedz mi coś czego nie wiem .

 uśmiechaj się , bo kurewsko cudownie wtedy wyglądasz

ładna dupa cię w życiu nie ustawi, przydałaby
się jeszcze osobowość.

 Najtrudniejsza jest walka z własnymi urojeniami, bo nie widać przeciwników

 and love me as before


___________________________________________________________________________
 witam
wróciłam tu, uhuhu aż sama w to nie wierzę.
teraz mam tylko nadzieję, że tego nie zostawie ;) 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz