niedziela, 17 lipca 2011

trzy .

Ludzie przeciwko ludziom, to wszystko działa jakby na złość.
Sami sobie życie burzą przez głupotę i zazdrość.

Pierwszy raz byłam z siebie dumna kiedy mijając Cię na ulicy na Twoje `siema` wybuchłam śmiechem dodając krótkie `pierdol się`

Rozpierdala mnie po całości to wasze całe love forever 

Pożycz mi serce, moje wciąż bije, ale to kamień 

- Narkotyki ? Alkohol ? Choroba ? 

- miłość . 

- o kurwa..

 

Łatwo jest udawać. Wystarczy Ci wysłać dwukropek i nawias,
a Ty będziesz przekonany, że wszystko jest dobrze.
A ja siądę, zapalę papierosa i wszystko będę miała gdzieś.

Nigdy nie mów nigdy się nie poddawaj
Rób swoje i zbieraj brawa.

Słów na usta nie ciśnie się zbyt wiele,
co mam powiedzieć na prawdę nie wiem,
poza tym, że byłeś moim przyjacielem. 

Z jednymi pije, z innymi płaczę
Choć czasem wstydzę się tego, to nie potrafię inaczej...

twój uśmiech. wplątany w moje myśli

wspomnienia uświadomią Ci
jak bardzo spie.przy.liśmy rzeczywistość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz