sobota, 16 lipca 2011

jedeen .♥

 uśmiechaj się, bo kurewsko cudownie wtedy wyglądasz.   

mam wiele nałogów... ale tylko z jednego jestem dumna.

Jednego dnia jesteś zajebisty , drugiego zachowujesz się jak totalny frajer

niezbędny do życia jest tlen, cała reszta to kwestia priorytetów.

Patrząc na Twoją dłoń wiem, że moja pasowałaby do niej idealnie.

daruj sobie kochanie. życie to nie bal, tylko tani melanż .

Tylko nic mi nie obiecuj. Obietnice są dla dzieci, pierwszych miłości i przyszłych samobójców

 Nie przeszkadza mi że palisz , ćpasz, pijesz czy przeklinasz - nie mi. Ale za to przeszkadza mi, gdy łapiesz jakaś laske za rękę czy patrzysz w jej oczy. Jak widać, dochodze do etapu pt: OBSESJA.

jeszcze parę miesięcy temu dałabym uciąć sobie za was rękę. a teraz co? cholerne rozczarowanie.




 został mi tylko rozmazany tusz i drżące ręce,z których wypada świat.

-kim on jest?
-wszystkim... powodem do życia jest.
 Rzęsy i spojrzenie pełne miłości. sztuczne.

chciałabym cofnąć czas, po to by dzisiaj nic nie czuć

-rozstaliście się? czy może zrobiliście sobie przerwę?
- tak kurwa, na reklamy.

I mimo tego całego skurwysyństwa po prostu się uśmiechnij ! <3 


 - - - - - - - -  
to mój pierwszy mam nadzieję, że się spodoba ; * 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz