wtorek, 26 lipca 2011

Jestem przykładem na to, że nieważne jak człowiek Cie zrani, ty i tak potrafisz zajebiście się od niego uzależnić...

uczymy się na własnych upadkach. dzięki nim stajemy się silniejsi.

“ej,Mała - nie płacz. rób wszystko - pij, pal, klnij ile wlezie, wal pięścią o ścianę, gryź wargi z bólu - ale nie płacz. nie pozwól zaszklić się oczom, pokaż, że potrafisz być silna.”
na wszystkie cztery strony ten świat popierdolony jest..
jeśli kiedykolwiek będziesz chciał odejść nigdy do mnie nie podchodź.
Tu ciebie nie ma , to tylko wyobraźnia .
Chcę zatrzymać czas. Włączyć pauzę. Odpocząć.

Na twarzy uśmiech, a w duszy taki rozpierdol, że nawet nie masz pojęcia.

mówisz że nie masz talentu ? zjebałeś mi całe życie. niby kto inny zrobiłby to lepiej ?

A jednak życie ma tą umiejętność, że czasem kurewsko boli.

- a więc twierdzisz, że nadal mnie kochasz ? 

- no. tak !

- a więc, w dalszym ciągu mnie to jebie ! 

ja upuściłam szczęście . ale to ty się o nie potkniesz .
Życie jest jedno. Czasami aby coś zyskać, coś innego się traci.

pokaż mi granice , a ja ci pokażę jak je przekraczać .

rozum jest wzrokiem duszy.
Człowiek to rzeczownik, a rzeczownikiem rządzą przypadki.
w glowie powinien znajdować się przycisk DELETE, by skasować wszystkie nie potrzebne myśli.
Życie to taka durna gra, ale trzeba przyznać, że grafikę ma zajebistą. 
Drodzy mężczyźni. Puknąć możecie się w czoło, przelecieć możecie się samolotem, posunąć możecie krzesło, a bzykać może pszczoła. ;)

Brązowe oczy u facetów są cuuudowne. ♥ Prawda?

 firmowa miłość... fikcyjna zdrada.

silne jak morfina, która w ciebie się wrzyna, nic już nie czujesz, ale miłość przeszywa.
mała, wylansowana niuniu. jest jeden problem - oprócz wyglądu istnieje w życiu coś takiego jak mózg - tak , wiem , że słyszysz pierwszy raz to słowo, więc już tłumaczę : to takie coś dzięki czemu myślisz i jesteś kimś więcej niż najzwyklejszą w świecie kolejną dupą do wyruchania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz